Laatste Avond 2017

Beste badmintonners en badmintonsters,

De dagen zijn bijna op hun kortst. In menig huiskamer staat een kerstboom zijn warmte uit te stralen, oorspronkelijk als symbool van vruchtbaarheid en vernieuwing. Beide symbolen zijn ook een beetje van toepassing op onze badmintonvereniging: de vruchtbaarheid in de vorm van de geboorte van Hessel, zoon van Maaike en Piet van Zuiden, waarvoor we onze gelukwensen afgelopen woensdag middels een kaart aan hen kenbaar hebben gemaakt. We hopen dat Hessel in voorspoed en gezondheid opgroeit en natuurlijk ook dat hij over een jaar of 12 onze gelederen in een dan misschien wel vernieuwde sporthal zal komen versterken!

De vernieuwing zien we in de vorm van de start van onze clubavonden in het nieuwe jaar.
Die start vind plaats op woensdag 3 januari a.s.

Maar eerst sluiten we het oude jaar nog af. Dat gebeurt a.s. woensdag 20 december. Let op: 27 december hebben we dus geen clubavond! Dit in verband met de Kerst.
Ter afsluiting van het oude jaar hebben we op 20 december na het spelen nog een gezellig samenzijn in de kantine en daarbij krijg je ook een hapje en een drankje aangeboden. We hopen dat iedereen nog eventjes aanschuift aan de bar!

Het gezellige “Handicaptoernooi” ligt nog vers in het geheugen. Wil blikt daar nog eens op terug middels een mooi verhaal dat door René op onze website is gezet, samen met het gedicht van zwarte Piet. Je vindt er ook het mooie verhaal dat Hugo schreef over wat Sinterklaas toen nog even aan het bestuur van onze club kwijt wilde, voordat hij de terugreis naar Madrid aanvaardde. Ik vermoed overigens dat Hugo dit verhaal heeft opgeschreven na inwinning van informatie bij andere clubleden, want ik hoorde dat hij die avond zelf niet aanwezig was….. Desondanks heeft hij er een mooi verhaal van gemaakt!

Inmiddels nieuwsgierig? Je kunt de verhalen gemakkelijk vinden middels de volgende link:
(scroll daarna in het scherm nog wat naar beneden en je ziet de verhalen van Wil/Piet en van Hugo als bovenste twee in de lijst van verhalen die op onze website te lezen zijn).
Veel leesplezier en heel graag tot volgende week woensdag!

Namens het bestuur,

Met vriendelijke groeten, en alvast ook met de beste wensen voor een goed uiteinde en een nieuw begin!

Peter (secretaris).