Activiteitencommissie

Beste leden,

Na de ALV van 18 april jl. heeft de activiteitencommissie (bestaande uit Corna en Ingvar) een inventarisatie-formulier gemaakt om na te gaan welke sociale activiteit en welke datum de beste match oplevert. Bij die uitvraag is gebleken dat de combinatie 9 juni/Bakkerij Jager de favoriet was, alleen…naar nu blijkt zitten ze inmiddels dan helaas al vol…

Maar: we hebben nu een optie genomen op zaterdag 15 september, dus teken allemaal weer in: een nieuw opgaveformulier ligt vanaf morgen klaar tijdens de speelavond!

In navolging van de bbq van de voorgaande jaren organiseren we ook dit jaar weer een bbq. Bovenstaande datumwijziging voor de sociale activiteit biedt ruimte voor de bbq op zaterdag 9 juni, vanaf 18.00u in de Bokkediek.
Op die datum hadden velen van jullie zich al ingeschreven voor de bakker, dus dat moet met jullie beschikbaarheid wel goed zitten! De bbq is kosteloos voor leden en knipkaarthouders (in de begroting hebben we hiervoor een bedrag gereserveerd), introducees betalen €10,-. Drankjes zijn voor eigen rekening. Ook voor de bbq kun je je intekenen op het opgaveformulier in de zaal.

In verband met de goede voorbereiding van de bbq horen we graag uiterlijk vrijdag 1 juni of je van de partij bent.

Dat kan dus bij voorkeur via het formulier in de zaal, maar mocht je de aankomende weken niet kunnen spelen, dan kan het ook door een reply-mail naar bvgrijpskerk@gmail.com. Geef daarbij ook eventuele eetwensen/diëten/allergieën door, zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Namens het bestuur,

Ingvar